Ca să atragă firmele, Romtelecom a instalat în mai multe hoteluri din ţară o reţea de săli în care au fost montate echipamente de videoconferinţă, care pot fi testate fără costuri până în august.
Romtelecom, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a investit împreună cu furnizorul de soluţii de videoconferinţă Polycom un milion de euro în lansarea unei reţele de săli de videoconferinţă în mai multe hoteluri din ţară, care sunt disponibile fără costuri pentru companii pentru o perioadă de câteva luni.
Romtelecom speră că în această perioadă firmele care vor testa soluţia vor alege ulterior fie să instaleze la sediile proprii o asemenea soluţie de videoconferinţă, fie vor alege să continue să utilizeze sălile din hoteluri, însă contra cost. Sălile, special configurate şi echipate, sunt disponibile în prezent în hoteluri din Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Sibiu.
"Estimările noastre arată că, folosind Reţeaua demonstrativă de Colaborare Video, o companie poate economisi până la 30% din costuri atunci când sunt organizate evenimente care presupun călătorii în ţară, de exemplu. Cum avem la rândul nostru de administrat o afacere, înţelegem cât de important este să fii rapid, agil şi eficient. La acest lucru ne-am gândit când am dezvoltat această soluţie care nu implică niciun fel de investiţie din partea companiilor. Credem că viitorul tuturor comunicaţiilor va fi video", a declarat George Makowski, director executiv comercial, Segment Business, Romtelecom.
El a adăugat că o asemenea soluţie de videoconferinţă este utilizată şi de Romtelecom pentru oamenii de vânzări. "Înainte foloseam soluţia tradiţională de deplasare la centru pentru o întâlnire de două ore. Cu soluţia de videoconferinţă am sporit productivitatea oamenilor şi am redus costurile operaţionale. CEO-ul Romtelecom a implementat acest sistem d