Autoritatea pentru Standarde în Publicitate din Marea Britanie (ASA) a permis difuzarea unei reclame a firmei de lenjerie intimă Agent Provocateur, deşi a primit o plângere în care spotul este descris drept "misogin şi deranjant", scrie Daily Mail.
În reclamă, numită "Florile răului", o brunetă în rochie de noapte este "răpită" de patru femei îmbrăcate sumar, doar în lenjerie intimă şi cizme de piele.
Victima leşină şi apoi, ca într-un film horror, este târâtă pe podea, dezbrăcată de cele patru modele şi "devorată" de acestea.
La final, femeia apare purtând tot lenjerie de la Agent Provocateur, în loc de cămaşa de noapte sfâşiată.
ASA a primit o plângere, dar a decis că "este puţin probabil ca reclama să ofenseze multă lume".
Reprezentanţii Agent Provocateur spun că reclama lor este o "abordare unică, sensibilă şi erotică a filmului horror".
Nu este prima dată când Agent Provocateur lansează o reclamă controversată. În 2001, BBC a interzis un spot cu Kylie Minogue, însă acesta a ajuns să fie una dintre cele mai urmărite reclame din toate timpurile pe internet, Daily Mail estimând că 360 de milioane de oameni au văzut-o.
Autoritatea pentru Standarde în Publicitate din Marea Britanie (ASA) a permis difuzarea unei reclame a firmei de lenjerie intimă Agent Provocateur, deşi a primit o plângere în care spotul este descris drept "misogin şi deranjant", scrie Daily Mail.
În reclamă, numită "Florile răului", o brunetă în rochie de noapte este "răpită" de patru femei îmbrăcate sumar, doar în lenjerie intimă şi cizme de piele.
Victima leşină şi apoi, ca într-un film horror, este târâtă pe podea, dezbrăcată de cele patru modele şi "devorată" de acestea.
La final, femeia apare purtând tot lenjerie de la Agent Provocateur, în loc de cămaşa de noapte sfâşiată.
ASA a primit o plângere, dar a decis că "est