Conducerea producătorului de profiluri din aluminiu Alumil Rom Industry (ALU), parte a grupului grecesc deţinut de industriaşul George Mylonas, spune că unul dintre obiectivele din acest an este creşterea cotei de piaţă, mizând în continuare pe segmentul lanţurilor de retail ca principal motor de creştere, ce a susţinut avansul vânzărilor companiei şi anul trecut.
"Dinamica cea mai bună a înregistrat-o segmentul construcţiilor din zona de retail, dar şi zona de rezidenţial de calitate ridicată, Alumil fiind lider detaşat în furnizarea de sisteme arhitecturale din aluminiu pentru construcţia de hiper şi supermarketuri, complexuri comerciale, ansambluri rezidenţiale etc. Expansiunea mai multor lanţuri de retail pe parcursul anului 2011 a fost un segment important pentru noi", spune Michail Sotiriou, preşedintele şi directorul general al Alumil Rom Industry.
Anul trecut retailerul belgian Mega Image a deschis 33 de noi magazine, reţeaua de supermarketuri Profi s-a extins cu 26 de unităţi, discounterul german Lidl şi-a făcut intrarea pe piaţa românească cu 22 de magazine noi, în timp ce Kaufland a deschis la rândul său 12 unităţi.
Lanţurile de retail autohtone au planuri mari şi în acest an, anunţând că vor deschide în total peste 200 de noi magazine faţă de cele circa 140 inaugurate anul trecut.
"Semnalele pe care le avem până în prezent ne indică o continuare a tendinţei de creştere uşoară în anul 2012. Suntem încrezători în produsele şi în strategia noastră şi suntem convinşi că Alumil va ieşi mai întărită după încheierea acestei perioade dificile. Alumil Rom Industry beneficiază de o poziţie favorabilă având posibilităţi reale de creştere a cotei de piaţă", a declarat Marius Ioniţă, directorul de dezvoltare al Alumil. Anul trecut producătorul de profiluri din aluminiu a înregistrat prima revenire