Directorul Direcţiei de Sănătate Publică (DSP) Alba, Horea Timiş a anunţat, miercuri, în conferinţă de presă că, pentru o mai bună monitorizare a serviciilor de urgenţă din spitalele din judeţul Alba, intenţionează să înfiinţeze o linie telefonică permanentă, unde pacienţii pot să transmită sesizări sau reclamaţii cu privire la modul în care sunt trataţi în unităţile sanitare.
Toate unităţile sanitare de urgenţă din judeţ vor trebui să afişeze un număr al directorului DSP, pentru reclamaţii şi sesizări din partea pacienţilor care au nevoie de tratamente la spital, în regim de urgenţă.
Astfel, la acest număr de telefon, pacienţii vor putea transmite mult mai uşor, telefonic sau prin sms, nemulţumirile sau sesizările lor, conducerii DSP.
“Dorim ca cetăţenii să fie partenerii noştri, să ni se adreseze şi să ne aducă la cunoştinţă în timp util orice probleme pe care le întâmpină: ambulanţe, primiri urgenţe în spitalele din judeţ, timpii în care cetăţeanul stă, momentele în care nu i se acordă atenţia cuvenită. Din păcate, nu avem nicio sesizare. Toată lumea ştie că nu se acordă serviciile medicale aşa cum ar trebui să beneficieze cetăţeanul, dar, în acelaşi timp, cetăţeanul nu a venit încă spre noi. Prin aceasta, fac un apel cetăţenilor să aducă la cunoştinţa Direcţiei atunci când au o problemă, pentru ca să putem interveni legal”.
În perioada următoare, în toate spitalele va fi afişat acest număr permanent al directorului DSP Alba, împreună cu Legea Pacientului şi numărul de reclamaţii.
URL scurt: http://alba24.ro/?p=79761
Directorul Direcţiei de Sănătate Publică (DSP) Alba, Horea Timiş a anunţat, miercuri, în conferinţă de presă că, pentru o mai bună monitorizare a serviciilor de urgenţă din spitalele din judeţul Alba, intenţionează să înfiinţeze o linie telefonică permanentă, unde pacienţii pot să transmită sesizări sau reclamaţii cu