Vacanţele în România sunt o "afacere" pentru germani. Turiştii se întorc cu banii necheltuiţi din sejurul petrecut în România, o spune într-un interviu pentru Mediafax proprietarul unei agenţii germane. Ironia este cu atât mai mare, cu cât Germania este primul furnizor de turişti străini pentru România.
Între 500 şi 3.000 de euro variază suma pe care turiştii germani sunt dispuşi să o cheltuiască într-o vacanţă în România. Banii se întorc însă de multe ori în Germania, din cauză că hotelierii nu ştiu să-i facă pe turişti să-şi cheltuiască banii de vacanţă. O spune Toni Messerschmidt, proprietarul unei agenţii germane, Messerschmidt Reisen, intervievat de Mediafax.
Suma medie cheltuită într-un sejur în România este de 400 de euro, iar toţi banii se duc pe mâncare şi băutură.
Un punct slab este lipsa infrastructurii, spune proprietarul agenţiei de turism. Hotelurile din România nu sunt attractive, din cauză că nu au animaţie, nu oferă programe de agrement şi în unele locuri nu se pot găsi nici măcar suveniruri cu specific naţional.
În plus, imaginea turismului românesc este proastă în Germania, din cauza hoţilor, cerşetorilor şi a prostituatelor din România. Cu toate acestea, Germania este primul furnizor de turişti străini pentru România.
Vacanţele în România sunt o "afacere" pentru germani. Turiştii se întorc cu banii necheltuiţi din sejurul petrecut în România, o spune într-un interviu pentru Mediafax proprietarul unei agenţii germane. Ironia este cu atât mai mare, cu cât Germania este primul furnizor de turişti străini pentru România.
Între 500 şi 3.000 de euro variază suma pe care turiştii germani sunt dispuşi să o cheltuiască într-o vacanţă în România. Banii se întorc însă de multe ori în Germania, din cauză că hotelierii nu ştiu să-i facă pe turişti să-şi cheltuiască banii de vacanţă. O spune Toni Messerschmidt, propriet