Cheltuielile publicitare vor scadea cu 4-5% anul acesta, creatia publicitara "supravietuieste", iar multi clienti de publicitate "nu au cine stie ce emotii cand pentru ei nu este potrivit continutul" media, continut ce a cunoscut derapaje grave in ultima vreme. Asa descrie piata Teddy Dumitrescu, CEO Publicis, intr-un interviu acordat HotNews.ro. Despre coruptie in publicitate: "Sa fie cat mai putina coruptie e un obiectiv cat se poate de pertinent.
Potrivit datelor oferite de Teddy Dumitrescu HotNews.ro, compania Grupul Publicis Communications Services Bucharest - care de la sfarsitul lui 2010 reuneste operatiunile desfasurate pana atunci de Publicis Romania, Focus Advertising si Publicis Events, dar nu si pe cele ale agentiei de media Optimedia - a avut in 2011 o cifra de afaceri de 53,7 milioane lei (12,6 milioane euro) si un profit inainte de impozitare de 2,88 milioane lei (680 mii euro). Agentia Publicis, fondata in 1995 (sub numele Focus), a devenit partener al retelei internationale Publicis Worldwide in 1995. La sfarsitul lui 2010, Publicis Groupe a preluat agentiile Publicis Romania, Focus Advertising si Publicis Events, integrate atunci in compania Grupul Publicis Communications Services Bucharest. In acel moment, Teddy Dumitrescu spunea ca exista discutii avansate si cu VivaKi, grupul de media al Publicis Groupe, in cazul agentiei de media Optimedia, dar de atunci nu a fost facut niciun anunt oficial Fondatorul Teddy Dumitrescu - unul dintre pionierii publicitatii romanesti, intrat in publicitate acum 18 ani, dupa ce in prealabil a lucrat ca producator/prezentator TV si DJ radio - a pastrat conducerea noii companii, in calitate de CEO.
Vezi intalnirea online dintre Teddy Dumitrescu si cititorii HotNews.roVezi ce a spus Teddy Dumitrescu, in cadrul interviului cu HotNews.ro, despre masurarea audientelor in 2012
Predictia Publicis pentr