Business Insider publică prima reclamă la noul iPad, care se concentrează pe rezoluţia mult mai bună a tabletei lansate miercuri de Apple.
„Când un ecran e aşa de bun, culorile sunt mai vii, cuvintele – mai clare, totul este mai strălucitor. Totul se rezumă la tine şi la lucrurile la care ţii”, se aude în timp ce pe ecran rulează imagini cu „the new iPad”.
CITEŞTE TOTUL DESPRE IPAD.
Business Insider sugerează că „strălucirea” noului iPad nu este un motiv suficient de bun pentru a cheltui între 499 şi 829 de dolari pe noul gadget.
Business Insider publică prima reclamă la noul iPad, care se concentrează pe rezoluţia mult mai bună a tabletei lansate miercuri de Apple.
„Când un ecran e aşa de bun, culorile sunt mai vii, cuvintele – mai clare, totul este mai strălucitor. Totul se rezumă la tine şi la lucrurile la care ţii”, se aude în timp ce pe ecran rulează imagini cu „the new iPad”.
CITEŞTE TOTUL DESPRE IPAD.
Business Insider sugerează că „strălucirea” noului iPad nu este un motiv suficient de bun pentru a cheltui între 499 şi 829 de dolari pe noul gadget.