Drumul Naţional (DN) 66, Rovinari – Bumbeşti Jiu, nu a mai beneficiat de lucrări de reabilitare de peste patru ani. În anul 2007, a fost atribuit unei firme din Ungaria contractul de modernizare a şoselei, însă lucrările nu au fost executate decât în proporție de 5%. Ungurii au încasat câteva milioane de euro şi au abandonat şantierul din nordul judeţului Gorj. Dat fiind faptul că şoseaua era inclusă în programul de modernizare, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România nu a mai alocat fonduri pentru reparaţii, iar drumul a continuat să se degradeze de la un an la altul. Potrivit Companiei de Drumuri Naţionale, contractul cu ungurii ar fi fost reziliat, iar în prezent se lucrează la documentaţia pentru o nouă licitaţie.
Ion Dina, şeful Secţiei Târgu Jiu a Drumurilor Naţionale, a declarat că tronsonul de drum Rovinari – Bumbeşti Jiu are nevoie de lucrări de plombare a gropilor, pentru a se putea circula în condiţii cât de cât normale în această primăvară. Dina nu ştie însă de ce sumă are nevoie pentru a realiza lucrările necesare, astfel încât să fie astupate măcar gropile mari din carosabil.
„Nu s-au făcut lucrări de întreţinere de acum patru ani, de când se propunea să se intre în reabilitare. Înainte de sezonul de iarnă, am mai făcut nişte plombări, dar numai pe o suprafaţă de 10.000 de metri pătraţi şi nu pe 77.000 de metri pătraţi, cât era planificat. Începem lucrările când se pune căldura. Nu am făcut calculele la bani, cât ne trebuie. Bani poţi să ceri câţi vrei, dar dacă nu ţi se dau, tot degeaba“, a declarat Ion Dina, şeful Secţiei Drumuri Naţionale Târgu Jiu. Drumul Naţional (DN) 66, Rovinari – Bumbeşti Jiu, nu a mai beneficiat de lucrări de reabilitare de peste patru ani. În anul 2007, a fost atribuit unei firme din Ungaria contractul de modernizare a şoselei, însă lucrările nu au fost executate decât în proporție de 5%.