Investitiile in marketing ale Ursus Breweries, cel mai mare jucator pe piata locala a berii, au ramas relativ constante in ultimii ani, ceea ce echivaleaza cu o crestere avand in vedere ca preturile pentru achizitia de spatiu publicitar au scazut foarte mult de la inceputul crizei, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Grant McKenzie, vicepresedintele de marketing al companiei cu afaceri de aproape 280 de milioane de euro in 2010.
“Bugetul nostru a ramas cat de cat stabil de la inceputul crizei ceea ce in termeni reali a insemnat o crestere pentru ca preturile pentru publicitate au scazut. In 2007-2008 a fost un varf, costurile erau imense si mentinand bugetele la aproximativ acelasi nivel am putut obtine mai mult. Inflatia in industrie a fost groaznica intre 2005 si 2008, a scapat de sub control, dar acum ne intoarcem la preturi mai rezonabile. Si este o veste buna”, explica McKenzie.
Marcile Ursus Breweries, companie care face parte din SABMiller, unul dintre cei mai mari producatori mondiali de bere, sunt: Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Pilsner Urquell, Azuga, Redd's si Stejar.
Anul trecut, bugetul la rate card (investitii brute, fara discounturi care in unele cazuri pot ajunge si la 90% din suma) al Ursus Breweries a fost de circa 62,3 milioane de euro, in crestere semnificativa fata de 39,4 milioane de euro in 2010, conform datelor oferite de agentia de media Initiative. In 2008, cel mai bun an pentru piata locala de publicitate, investitiile companiei au fost in jurul a 89,1 milioane de euro.
Din acest an contul de media al Ursus este administrat de Media Investment, agentie parte din grupul de comunicare The Group. Anterior contul de mai multe milioane de euro al Ursus Breweries a fost gestionat de agentia United Media. Bugetul de media pe 2012 va fi la nivelul anului trecut Vicepresedintele pentru marketi