Ford B-Max, masina produsa la uzinele din Craiova, a fost lansata la Salonul auto de la Geneva. Pe langa un nou design, monovolumul are incluse si cateva inovatii tehnologice.
Cel mai important element al autoturismului este lipsa montantului B (stalpul de rezistenta dintre usile fata si spate), care a fost incorporat in usa glisanta, facilitand astfel intrarea pasagerilor.
De asemnea, Ford B-Max beneficieaza si de tehnologia SYNC, un sistem de conectivitate avansata si comenzi vocale, care poate salva vietile pasagerilor in caz de accident, noteaza motortrend.com.
In plus, scaunele sunt mai subtiri si mai rezistente decat cele prezente la alte masini si are centurile de siguranta integrate in ele.
Exista mai multe variante de motorizari, patru pe benzina si doua pe motorina.
Motorul Ford EcoBoost de un litru dezvolta 99 CP sau 118 CP. De asemenea, B-Max mai este disponibil si cu un motor Duratec de 1,4 litri ce dezvolta 89 CP si unul de 1,6 litri, care dezvolta 104 CP.
Varianta diesel cuprinde motorizari de 1,5 litri, ce dezvolta 74 CP si una de 1,6 litri, care dezvolta 94 CP.
Ford B-Max, masina produsa la uzinele din Craiova, a fost lansata la Salonul auto de la Geneva. Pe langa un nou design, monovolumul are incluse si cateva inovatii tehnologice.
Cel mai important element al autoturismului este lipsa montantului B (stalpul de rezistenta dintre usile fata si spate), care a fost incorporat in usa glisanta, facilitand astfel intrarea pasagerilor.
De asemnea, Ford B-Max beneficieaza si de tehnologia SYNC, un sistem de conectivitate avansata si comenzi vocale, care poate salva vietile pasagerilor in caz de accident, noteaza motortrend.com.
In plus, scaunele sunt mai subtiri si mai rezistente decat