ZIUA de Constanţa v-a informat în ediţiile trecute despre licitaţia pentru „refacere corp drum, refacere terasamente, consolidare maluri şi refacere podeţe pentru DN 2A, între km 141+500 şi km 152+800", semnat de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România.
Contractul a fost câştigată pe 2 decembrie 2011 de Asfalt Super SRL, o societate tânără, lipsită de experienţă, cu preţuri suspect de mici şi încrengături dubioase. Înţelegerea a fost parafată în contractul nr. 34/38227 din ziua menţionată anterior. Suma pe care Asfalt Super o primeşte pentru câştigarea licitaţiei de la CNADNR se ridică la 17.767.714,51 lei fără TVA, faţă de 26.640.000 lei - suma estimată iniţial de autoritatea contractantă. Cum a reuşit Asfalt Super să scoată un preţ cu aproape nouă miliarde de lei mai mic este un mare mister, în condiţiile în care, numai în ultimul an, preţul bitumului a crescut cu 30%, iar cel al combustibilului cu aproximativ 80%. Mai mult decât atât, adversarii societăţii la licitaţie au fost firme importante din domeniul asfaltărilor. Potrivit procesului-verbal de licitaţie, mai multe firme au solicitat clarificări cu privire la documentaţia de atribuire: Vega '93 SRL Galaţi, Euro Grup DG Transport SRL Ilfov, Tehnologica Radion, Shapir Structures, Asfalt Super SRL Blejoi Prahova, Straco Grup Bucureşti, Tel Drum şi Romstrade SRL Giurgiu. Efectiv, au depus oferte şapte societăţi sau asocieri: Vega '93, Romstrade, asocierea SC Viales Y Obras Publicas SA, Aglomancha Empresa Constructora şi Trustul de Autostrăzi Drumuri şi Poduri AG SRL, Tehnologica Radion, asocierea Straco Grup, Autoprima Serv şi Cribo Star, Asocierea Tel Drum - Regia Autonomă Judeţeană de Drumuri şi Poduri Constanţa şi asocierea Asfalt Super - Con Strade - Hidrocivil. Acelaşi proces-verbal de licitaţie ne arată oferta financiară a fiecărui participant. Cel mai mic preţ, 19.862.261,78