„Avem un portofoliu de vreo 20 de clienţi care şi «pe necriză» ar fi foarte invidiat. Pentru noi, criza este un modus vivendi. Nu ştim cum este fără criză", a spus Amalia Năstase pentru Capital.ro.
Amalia are o agenţie de relaţii publice, "Eventures", care are un mod diferit de abordare a clientelei spre deosebire de concurenţă: „Ideea e să fii un butic de idei. Vremea modului clasic de a face comunicare, de tip «one - way», a trecut. Acum, interactivitatea e totul. Consumatorii sunt mult mai interesaţi de vieţile lor decât sunt de branduri şi sunt mult mai interesaţi de branduri decât de publicitate."
Pentru a îşi spori profitul, Amalia foloseşte mijloacele de comunicare pe net care dau rezultate mult mai bune: "Eventures are atâtea posibilităţi de dezvoltare, încât nu-mi ajunge timpul să fac cam cât ar trebui să fac. Avem produs unic în lume - StratoSfera cu proiecţii spectaculoase 360°x240°, când eşti înăuntru parcă eşti într-un acvariu imens, e cât un bloc de opt etaje, de ce să nu-l vindem şi în altă parte? Deja avem un partener care se ocupă de vânzarea conceptului în străinătate", dezvăluie Amalia despre unul dintre proiectele ei.
Chiar dacă vrea succes şi peste hotare, fosta soţie a lui Ilie Năstase vrea să acapareze şi piaţa locală: "Sunt enorm de mulţi clienţi pe care am dori să-i avem în ţară. Ieşirea peste graniţe e o necesitate financiară: piaţa românească nu are capacitatea de a face evenimente la scara la care se cere cu o astfel de sferă."
„Avem un portofoliu de vreo 20 de clienţi care şi «pe necriză» ar fi foarte invidiat. Pentru noi, criza este un modus vivendi. Nu ştim cum este fără criză", a spus Amalia Năstase pentru Capital.ro.
Amalia are o agenţie de relaţii publice, "Eventures", care are un mod diferit de abordare a clientelei spre deosebire de concurenţă: „Ideea e să fii un butic de