Discovery va difuza pe parcursul acestui an mai multe emisiuni,"specifice pentru audienta din Romania", printre care si "Ultimate cops", o productie de 6 episoade despre "life crime story" si misiunile politistilor din trei capitale, respectiv Bucuresti, Moscova si Varsovia.
Intrebata care a fost motivul pentru care Bucurestiul si politistii romani au fost alesi pentru realizarea productiei, alaturi de cei rusi si polonezi, Ada Roseti, director de programe in cadrul Discovery pentru Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEEMEA), a spus ca decizia a fost a producatorului.
De asemenea, Ada Roseti a adaugat ca motivul alegerii a fost acela ca orasele sunt capitalele tarilor din care provin cei mai multi telespectatori ai Discovery.
Potrivit unui studiu realizat in Romania de Mercury Research pentru Discovery, 90% dintre participantii la cercetare au afirmat ca se uita zilnic la televizor, iar 17% au spus ca acest post este singurul motiv pentru care inca mai au televizor sau abonament la TV.
Datele aceluiasi studiu mai arata ca 43% dintre cei care au participat la cercetare au spus ca urmaresc zilnic Discovery Channel, in timp ce 90% dintre respondenti sustin ca vizioneaza postul cel putin o data pe saptamana.
Totodata, reprezentantii Discovery au mai spus ca audienta postului in Romania a crescut cu 20% in primele 2 luni ale anului, fata de ianuarie-februarie 2011.
"Ultimate cops" va incepe sa ruleze din luna aprilie si va prezenta povesti despre crime, furturi sau trafic de fiinte umane, din perspectiva misiunilor reale ale oamenilor legii.
Promo-ul de prezentare incepe cu o descindere a politistilor romani intr-un apartament, din care sunt ridicate mai multe persoane.
DailyBusiness Video: Ultimate cops, Discovery
Ultimate Cops trailer from Realscreen m