- Social - nr. 971 / 10 Martie, 2012 In urma cu circa 40 de ani, datorita unei intamplari fericite din viata mea, "am aterizat”, si apoi "m-am asezat” (sper definitiv), pe aceste minunate meleaguri muresene, parasindu-mi cu nostalgie, plaiurile mirifice din Moldova, unde m-am nascut, unde mi-am petrecut copilaria, si unde m-am instruit. Dintotdeauna, in acesti 40 de ani, momentele deosebite si fericite din viata mea, ale membrilor familiei mele, ale colegilor de munca, ale prietenilor (zilele de nastere si de nume, in special), le-am organizat in unitati de alimentatie publica cu traditie si cu renume, din municipiul Targu-Mures, precum restaurantele "Muresul”, "Cocosul de Aur”, "Grand”, "Continental”, "Parc” etc., cunoscute, dinainte de anul 1990, ca unitati de elita, si apoi, in restaurantele "Triumf”, "Europa”, "Ambasador” si in altele aparute dupa anul 1990. Deviza acestor unitati, atat a celor de dinainte de 1990, cat si a celor aparute dupa anul 1990, era sloganul "clientul nostru, stapanul nostru”, motiv pentru care au cucerit piata si s-au mentinut ani multi in topul unitatilor de categoria intai. Renumele unitatilor mai sus-mentionate, era sustinut de eleganta unitatilor, ca atare, cu bucatarii dotate si deservite corespunzator, cu sali de servire si anexe atragatoare, precum, si mai ales, prin modul profesionist de comportare a lucratorilor acestora, incepand de la seful de unitate, care-si intampina grupurile la intrare, de multe ori imbracat in frac, si mergand la sefi de sala, ospatari si, nu in ultimul rand, la bucatar, responsabilul cu "sarea si piperul” produselor oferite. Toate acestea, bineinteles, te determinau ca evenimentele frumoase din viata sa ti le petreci impreuna cu cei dragi, intr-una dintre aceste unitati. Dintre toate unitatile de marca mai sus-mentionate, din pacate, din motive mai mult sau mai putin cunoscute noua, "muritorilor de