Centrul de Informare Şi Documentare pentru Relaţia cu Cetăţenii Daniela Oprescu Sorin Oprescu, alături de un consilier general Gabriela Stoica
"A fost o întâlnire foarte plăcută. Am fost a 13-a persoană care a intrat, dar a fost cu noroc. Primarul general mi-a promis că mă ajută cu un dosar care trebuie rezolvat. Sunt foarte mulţumită de el ca primar", ne-a spus Gabriela Stoica, o pensionară de 68 de ani.
Toţi bucureştenii care au stat de vorbă cu Oprescu au fost mulţumiţi şi fericiţi că edilul are timp să asculte problemele cetăţenilor de rând. "Oprescu este un om extraordinar şi sunt convinsă că mă va ajuta cu dosarul care îl am pe Legea 10. Mi-a dat informaţii exacte şi nu m-a plimbat de colo, colo. Jos pălăria pentru el, să dea Dumnezeu să fie mai mulţi ca el! Este foarte apropiat de ceilalţi şi îţi spune în faţă dacă te poate ajuta sau nu", ne-a zis
Daniela Oprescu, care ne-a explicat că nu are nici o legătură cu primarul, fiind doar o coincidenţă de nume.
De altfel, bucureştenii au spus despre edilul şef că se pune în locul lor şi încearcă să găsească cea mai bună cale de rezolvare pentru problemele lor. "Toate aceste întâlniri sunt mult mai operative decât să urce 14 etaje, să stea pe holul primăriei. De data viitoare începem să mărim numărul, la 50-60 de oameni că se pot face într-un timp scurt", ne-a declarat primarul general, Sorin Oprescu.
Edilul şef va acorda audienţe la "Centrul de Informare Şi Documentare pentru Relaţia cu Cetăţenii" şi în săptămânile următoare. Centrul de Informare Şi Documentare pentru Relaţia cu Cetăţenii Daniela Oprescu Sorin Oprescu, alături de un consilier general Gabriela Stoica
"A fost o întâlnire foarte plăcută. Am fost a 13-a persoană care a intrat, dar a fost cu noroc. Primarul general mi-a promis că mă ajută cu un dosar care trebuie rezolvat. Sunt foarte mulţumită de el ca prim