Autorii campaniei de promovare a colectiei Marni de la H&M sunt tinta unor atacuri dure din cauza modelului ales, Aymeline Valade, o frantuzoaica de 26 de ani care e atat de slaba si incercanata in fotografii incat pare a semana cu un cadavru.
Campania a fost recent lansata de gigantul H&M, dar se pare ca materialele de PR sunt deja vehement contestate si au efectul contrar celui scontat.
Comentatorii de specialitate spun ca in fotografii Aymeline este mult prea subtire, iar vestimentatia nu o avantajeaza deloc, dimpotriva, scrie Daily Mail.
In plus, machiajul accentueaza si mai mult aspectul nesanatos al femeii. Fotomodelul are fata palida, obraji translucizi, cearcane vinetii si ochi inexpresivi, iar parul, mai degraba incalcit decat coafat, conduce si mai mult la concluzia ca tanara este suferinda.
"Aceasta tanara pare bolnava, are un aspect aproape cadaveric. Pielea ei este gri, venele de pe maini sunt proeminente, iar sub ochi are pungi uriase", a comentat medicul Julian Spinks, pentru Daily Star.
"Mi se pare incredibil ca un brand de nivelul H&M, care se adreseaza in special tinerilor, sa ii incurajeze pe acestia sa nu aiba grija de sanatatea lor", a adaugat el.
Efectele negative ale campaniei au aparut deja.
"Fiica mea de 15 ani iubeste H&M si intotdeauna am considerat ca a-si face cumparaturile aici reprezinta o experienta placuta, amuzanta, pentru ea si pentru prietenele ei, mai ales ca este una dintre marcile moderne, dar accesibile.
Insa, de cand am vazut cat de nesanatos arata modelul care promoveaza colectia Marni, ma bate gandul sa ma gandesc de doua ori inainte de a o incuraja sa mai mearga la H&M. Ce standarde le propun ei tinerilor sustinand ca e atractiv sa arati ca o fantoma?", a declarat o britanica, pentru sursa citata.
Aceasta a mai adauga