Odată cu aniversarea a 15 ani de activitate pe piaţa din România, postul de televiziune lansează, la 12 martie, campania de marketing intitulată „Efectul Discovery“.
Prin această campanie, Discovery vrea să arate impactul programelor pe care le difuzează asupra vieţii privitorilor români. Echipa a selectat poveştile a cinci români care consideră că Discovery Channel i-a ajutat să ajungă acolo unde se află astăzi, fie datorită informaţiilor oferite, fie doar prin puterea exemplului.
Poveştile lor vor fi făcute publice prin intermediul acestei campanii de marketing care include execuţii outdoor, print, online şi radio, dar şi promo-uri difuzate pe Discovery Channel.
În acelaşi timp, campania îi invită pe fani să participe la cea de-a 15-a aniversare împărtăşind prin intermediul Facebook şi Twitter poveştile lor despre modul în care i-a inspirat Discovery, de-a lungul timpului. Mari sau mici, personale sau profesionale, amuzante sau serioase, Discovery vrea sa afle poveştile tuturor celor care au fost inspiraţi de programele sale.
Campania „Efectul Discovery“ este coordonată de Discovery România şi implementată de agenţiile Headvertising - creaţie, Zenith Media şi HMedia – strategie de media şi Grayling - activitati de PR.