Adus la societatea Aerostar Bacău în anul 2007, pentru reparaţii capitale, de către compania nigeriană TranSky Airlines şi abandonat ulterior de aceasta pe motiv că nu avea bani să plătească reparaţiile care ar fi trebuit făcute, aparatul de zbor a fost cedat statului român şi a fost scos la licitaţie de Direcţia de Finanţe Publice Bacău, fiind cumpărat cu o sumă de trei ori mai mare faţă de preţul de pornire al licitaţiei.
De altfel, între timp, compania aeriană nigeriană a intrat în faliment.
"Preţul de evaluare al aeronavei a fost de 84.320 lei, aceasta fiind şi suma de la care s-a pornit licitaţia organizată de DGFP Bacău. Au existat patru dosare depuse la instituţie, însă doar trei au fost complete. În urma licitaţiei, bunul a fost adjudecat de Rodica Elena Petre, care a şi plătit în termenul legal de cinci zile suma pe care a licitat-o, respectiv 354.144 lei", a declarat purtătorul de cuvânt al DGFP Bacău, Adrian Anghel.
Potrivit sursei citate, cumpărătorul avionului fabricat în 1985 nu a precizat ce va face cu aeronava pe viitor, dacă aparatul va ajunge la fier vechi, dacă i se va da destinaţie turistică sau dacă va fi folosit chiar pentru curse aeriene de transport călători.
Adus la societatea Aerostar Bacău în anul 2007, pentru reparaţii capitale, de către compania nigeriană TranSky Airlines şi abandonat ulterior de aceasta pe motiv că nu avea bani să plătească reparaţiile care ar fi trebuit făcute, aparatul de zbor a fost cedat statului român şi a fost scos la licitaţie de Direcţia de Finanţe Publice Bacău, fiind cumpărat cu o sumă de trei ori mai mare faţă de preţul de pornire al licitaţiei.
De altfel, între timp, compania aeriană nigeriană a intrat în faliment.
"Preţul de evaluare al aeronavei a fost de 84.320 lei, aceasta fiind şi suma de la care s-a pornit licitaţia organizată de DGFP Bacău. Au existat patru dosare d