Celebrul logo al producătorului auto Jaguar a fost retușat în această primăvară, cu scopul de a conferi o mai puternică identitate premium ”bătrânei” mărci britanice, deținute acum de grupul indian Tata Motors.
1 /.
Nu doar mașinile se schimbă - pentru a răspunde așteptărilor clientelei și țintei de profit a producătorului.
Și logo-urile sunt, mai devreme sau mai târziu, modificate, restilizate, ”întinerite”, cu speranța că vor reflecta mai bine imaginea, valorile și identitatea unei mărci, într-un un anumit moment al istoriei.
Vechiul logo Jaguar nu mai reușea, se pare, să inspire forța și prestigiul asociate cu autoturismele produse de marca britanică intrată, acum cinci ani, în portofoliul grupului indian Tata Motors.
Așa că a fost primenit, în această primăvară, la timp pentru a fi utilizat într-o amplă campanie de imagine, vizibilă deja în media.
Chiar dacă sunt relativ subtile, schimbările pot fi lesne identificate: celebra ”pisică” este, de acum, o prezență mai viguroasă - și mai strălucitoare! -, în timp ce numele mărcii pare mai legat, grație fonturilor noi, robuste, și reducerii spatierii dintre litere.