România este o destinaţie total necunoscută pentru turiştii germani, a declarat Alexander Wrede, directorul de contractări al Thomas Cook Germania, care va reîncepe să aducă în acest an turişti în România, după 6 ani de absenţă. Wrede a spus: "Dacă mă întrebaţi despre imaginea pe care o are România, nu aş spune că are o imagine rea, ci că, pur şi simplu, nu are nicio imagine pe piaţa germană. România nu este foarte bine cunoscută sau hai să spunem că oamenii nu au nicio părere despre România. Şi asta este adevărata noastră provocare, să îi determinăm pe oameni să aleagă această destinaţie. Eu o pot spune din proprie experienţă, este o destinaţie frumoa-să, dar oamenii nu o cunosc".
Subsidiara din Germania a unuia dintre cele mai mari grupuri de turism din lume, Thomas Cook, va opera din acest an, prin intermediul brandului Neckermann, sejururi pe litoralul românesc, circuite şi călătorii în oraşe. Thomas Cook s-a retras în anul 2006 de pe piaţa românească, nemulţumit de hotelurile şi serviciile de pe litoral. "În ceea ce priveşte promovarea pe care o face România, bineînţeles că sunt tot felul de acţiuni făcute de ministerul de resort dar, din punctul meu de vedere, Ministerul român al Turismului ar trebui să pună mai mult accent pe promovarea litoralului Mării Negre. Celelalte ţări cu ieşire la mare, precum Turcia, Egipt sau Spania, fac totul pentru a-şi promova litoralul. Eu cred că eforturile pe care le face Ministerul român al Turismului nu prea se văd deocamdată. Doar dacă faci un afiş şi îl pui într-o staţie de autobuz nu rezolvi nimic. Trebuie să-i convingi pe oameni să vină la tine, să te viziteze şi, mai departe, să povestească ceea ce au văzut", a spus Wrede, citat de Mediafax.
El a afirmat că turiştii germani pe care Thomas Cook îi aduce în România în acest an aleg litoralul şi city-break-urile în Bucureşti.
Wrede spune că Bulgaria, care