3% dintre companiile din România spun că reţelele sociale de afaceri au o importanţă din ce în ce mai mare
În timp de majoritatea companiilor din România (73%) consideră că interacţiunea socială faţă în faţă va rămâne una dintre cele mai bune modalităţi de a găsi clienţi noi în următorii doi sau trei ani, tot mai mulţi dintre cei intervievaţi prezic, de asemenea, importanţa din ce în ce mai puternică a mediilor sociale de afaceri în noul mix de afaceri (73%, în creştere faţă de 49% în ultimii trei ani), potrivit unui studiu realizat de Regus.
Interacţiunea socială faţă în faţă rămâne una dintre tehnicile noi preferate de afaceri, bucurându-se de o creştere de 10% faţă de perioada anterioară. Cu toate acestea, în rezultatele cercetării se remarcă importanţa în creştere a site-urilor consacrate reţelelor sociale profesionale de afaceri.
De asemenea, 76% dintre respondenţii români consideră publicitatea online ca fiind unul dintre canalele preferate pentru căutarea de clienţi noi în următorii trei ani, în creştere faţă de 54% în ultimii trei.
Participarea la expoziţii comerciale (34%) şi angajarea de reprezentanţi de vânzări cu relaţii solide (49%) sunt considerate, de asemenea, a fi instrumente semnificative pentru atragerea de clienţi în viitor.
Publicitatea tradiţională, în declin
La nivel global, 71% dintre companiile mici consideră că interacţiunea socială faţă în faţă va fi elementul-cheie în atragerea de clienţi în următorii trei ani, comparativ cu doar 61% dintre companiile mari, în timp ce publicitatea tradiţională, marketingul direct şi telemarketingul înregistrează doar un vot minoritar, toate fiind în declin.
Rezultatele cercetării au fost făcute publice cu ocazia anunţului Regus de lansare a BusinessLink, o platformă de comenzi pentru comerţ online, ce permite sutelor de mii de clienţi pe care îi ar