Valoarea bugetelor gestionate pentru cele două companii pentru anul acesta este de 3 milioane de euro
Conversion Marketing a preluat din luna martie toate campaniile de comunicare online ale eMAG şi Flanco, valoarea bugetelor gestionate pentru cele două companii pentru anul acesta fiind de 3 milioane de euro.
Compania îşi propune să ajungă cel mai mare furnizor de servicii şi soluţii de vânzare online din România. "Ne vom concentra în următoarele şase luni pe creşterea echipei, pe dezvoltarea de instrumente specifice şi pe preluarea tuturor iniţiativelor de vânzare online pentru cei mai sofisticaţi clienţi de publicitate online din România. Credem că această preluare cu succes ne va asigura capacitatea de a gestiona campaniile de vânzări online pentru orice companie, indiferent de mărime şi complexitate", a declarat Marius Pahomi, director general Conversion Marketing.
Lucia Ciuca, director de Marketing al eMAG a afirmat că internetul este cel mai important canal de vânzare, iar acest lucru presupune o abordare orientată către obţinerea de rezultate imediat măsurabile în vânzări, în condiţii de eficienţă a costului. "Am demarat parteneriatul cu Conversion Marketing în vederea eficientizării investiţiilor eMAG în publicitatea online", a spus ea.
"Ne dorim o mai bună targetare a campaniilor noastre în mediul online pentru a creşte vizibilitatea promoţiilor şi produselor. Noii parteneri de la Conversion Marketing ne-au propus un plan integrat al tuturor canalelor online pe care le putem accesa. Am ales să externalizăm toate aceste activităţi pentru a fi gestionate de specialişti, iar noi să ne concentrăm mai bine pe procesele core business", a declarat Violeta Luca, director de Marketing Flanco.
Conversion Marketing a preluat investiţiile eMAG în generarea de vânzări online prin intermediul motoarelor de căutare, al campaniilor prin