În urma campaniei media "We Day" susţinută pro bono de reţeaua Initiative, fundaţia "Free the Children" a obţinut donaţii în valoare de peste 1,5 milioane de dolari, depăşind target-ul iniţial de 1 milion de dolari. Aceasta este cea mai mare campanie media internaţională de strângere de fonduri, în care peste 500 de publisheri din întreaga lume au oferit spaţiu publicitar gratuit.
Scopul campaniei desfăşurate la nivel global între 26 decembrie şi 31 ianuarie, a fost să atragă atenţia asupra activităţii întreprinse de fundaţia internaţională de caritate Free The Children.
Campania internaţională s-a desfăşurat în peste 70 de ţări fără susţinere financiară pe partea de media şi creaţie. Asociindu-se cu cele mai mari nume din industria media, Initiative a pus la dispoziţia campaniei spaţiu de expunere în media internaţională în valoare de circa 22 de milioane de dolari pe toate platformele media: tv, radio, online, email, outdoor, ziare şi reviste.
În România, Initiative a fost sprijinită de 110 parteneri media care şi-au arătat solidaritatea prin oferirea de expunere media pro bono în valoare de peste 300.000 de euro. "Este pentru al doilea an consecutiv când Initiative împreună cu partenerii media susţin pro bono o acţiune de caritate cu rezultate peste obiectivele propuse. Le muţumim tuturor partenerilor media care au fost şi de această dată alături de noi în cea mai mare campaniei de strangere de fonduri derulată la nivel internaţional", spune Andreea Dinescu, Client Service Director Initiative.
Campania media a avut ca scop încurajarea oamenilor de a da like pe pagina de Facebook "We Day". Pentru fiecare like, partenerii Free the Children au donat între 1 şi 2,5 dolari.
În urma campaniei media "We Day" susţinută pro bono de reţeaua Initiative, fundaţia "Free the Children" a obţinut donaţii în valoare de peste 1,5 milioane de dolari, de