Afacerile Network One Distribution (NOD, fosta Asesoft Distribution) au ajuns anul trecut la 200 milioane euro, în creştere cu 38% faţă de 2010, a anunţat compania.
La începtul anului trecut, directorul general al NOD, Răzvan Ziemba, a estimat că afacerile vor atinge 165 milioane de euro. În decembrie 2011, preşedintele companiei, Iulian Stanciu, a anunţat că distribuitorul va încheia anul cu un rulaj de 180 mil. euro.
Pentru acest an, reprezentanţii NOD anticipează o creştere a afacerilor de 10%, la 220 milioane de euro.
NOD a anunţat luni încheierea unui parteneriat cu Philips pentru distribuţia de televizoare în România.
"NOD a înregistrat anul trecut o creştere accelerată a vânzărilor de televizoare, în linie cu evoluţia de două cifre a pieţei de profil. Televizoarele reprezintă 10% din cifra de afaceri a Network One Distribution, care s-a ridicat anul trecut la 200 milioane de euro, conform bilanţului financiar finalizat în luna ianuarie a acestui an", se arată în comunicatul companiei.
Potrivit NOD, televizoarele au rămas în 2011 motorul pieţei electro-IT, cu creşteri ale vânzărilor estimate la 17%.
"Parteneriatul cu Philips TV ne va aduce o creştere a cotei de piaţă pe acest segment până la 16%, comparativ cu 11% în anul 2011", a declarat Răzvan Ziemba.
Piaţa locală a televizoarelor este dominată de modelele HD Ready şi Full HD cu diagonală de 81 cm, cu o tendinţă de orientare către diagonalele între 101 şi 106 cm. Din punctul de vedere al tehnologiei, cele mai căutate modele sunt cele LED.
NOD are peste 800 de parteneri activi pe segmentul televizoarelor. Compania distribuie în România 60 de branduri şi aproximativ 80 de categorii de produse.
Compania urmăreşte poziţionarea ca jucător regional pe piaţa distribuţiei electro-IT din Europa Centrală şi de Est, prin extinderea operaţiunilor în Bulgaria, Serbia, Ucr