Compania Panovia a înregistrat o creştere cu 30% a producţiei în 2011 şi va continua investiţiile în dezvoltare şi în acest an, anticipând pentru acest an o creştere a producţiei cu 40% a produselor de patiserie congelate, a anunţat ieri compania.
"Ne propunem să devenim lideri pe piaţa patiseriei congelate, luând în considerare poziţia actuală pe piaţă a Panovia şi strategia noastră de dezvoltare. În 2012, vom investi atât în construcţia de noi facilităţi de producţie cât şi în achiziţia de utilaje performante. Astfel, ne vom alinia la cele mai înalte standarde europene în domeniu, ceea ce estimăm că va conduce la o creştere a producţiei cu 40% în anii imediat următori", declara Sabin Mărţoiu, director general Panovia.
Panovia este prezentă pe piaţa patiseriei congelate încă de la începutul anului 2005, odată cu finalizarea unei investiţii de circa două milioane de euro. Panovia produce şi distribuie produse de patiserie şi panificaţie congelată pentru segmentul retail şi HORECA la nivel naţional, iar portofoliul său cuprinde 3 mărci cunoscute: Morăriţa, Ema şi Panovia.
Panovia a trecut de-a lungul celor 7 ani de existenţă prin diferite etape de dezvoltare, odată cu diversificarea ofertei de produse şi a canalelor de distribuţie. Acest proces a permis companiei să fie competitivă pe piaţă, cu o cifră de afaceri care a crescut anual în medie cu 20%.
Materiile prime de bază folosite sunt produse în România de către producători de top. Anumite premixuri sunt importate direct, pentru unele dintre ele, compania având chiar exclusivitate.
Panovia are un portofoliu de clienţi puternic şi echilibrat, printre care se numără mari lanţuri de hypermarketuri, 12 distribuitori regionali şi clienţi HORECA.
Compania Panovia a înregistrat o creştere cu 30% a producţiei în 2011 şi va continua investiţiile în dezvoltare şi în acest an, anticipând pe