O experienta care poate distruge, pentru unii, farmecul de a face cumparaturi. Acum, Trafford Centre din Manchester, promite sa excluda factorul de stres de a cauta numerele perfecte pentru haine cu ajutorul “oglinzii magice” care permite clientilor sa probeze haine virtual.
Spre deosebire de alte magazine care detin acest tip de oglinda, cea de fata permite cumparatorului sa probeze haine de la mai multi comercianti pe acelasi dispozitiv fara sa se deplaseze la acestia.
Folosind tehnologia 3D, oglinda suprapune hainele peste imaginea cumparatorului chiar si cand se misca, gratie unei camere speciale situata in partea de sus a oglinzii. Aceasta foloseste senzori asemanatori celor existenti in camera consolei Xbox. Tinutele se schimba cu un simplu gest al mainii, iar dupa ce clientul este multumit, se poate duce direct la magazinul respectiv sa-si ridice pachetul. Directorul de marketing Kelly Da Silva Fernandes a incercat gadget-ul si a declarat: “Este ideal sa poti economisi timp uitandu-te printr-o gama vasta de haine foarte repede. Este totodata si foarte distractiv”. “Oglinda magica” a fost creata de catre Adam Vahed, de la Apache Solutions. „A fost nevoie doar de o plasma cu o diagonala de 147 cm si o camera cu senzor de profunzime”, a declarat acesta. Deocamdata prototipul este doar pentru femei, dar dupa feedback-ul pozitiv primit, au intrat in dezvoltare si versiuni pentru barbati si copii. Managerul de marketing al Trafford Centre, Caroline Aikman, a declarat: “Aceasta este arma noastra secreta impotriva cumparaturilor pe internet. Vrem sa facem cumparaturile distractive din nou”. (sursa: dailymail.co.uk)
O experienta care poate distruge, pentru unii, farmecul de a face cumparaturi. Acum, Trafford Centre din Manchester, promite sa excluda factorul de stres de a cauta numerele perfecte pentru haine cu ajutorul “oglinzii magice” care perm