UniCredit Tiriac Bank avea la finele anului trecut peste 1.000 de clienti private banking, in timp ce activele aflate in administrare au inregistrat o crestere de doua cifre, de la un nivel de 270 milioane euro, din care aproape jumatate din aceasta suma era plasata in investitii, altele decat depozitele bancare clasice.
“Anul trecut am inregistrat o crestere de doua cifre a activelor pe segmentul de private banking. La finele anului 2010, activele pe private banking se ridicau la peste 270 milioane euro”, a precizat Anca Eremia, director pe private banking la UniCredit Tiriac Bank.
Aceasta a mentionat ca pentru a fi incadrat in categoria de private banking, un client are nevoie de disponibilitati financiare de minim 200.000 euro.
Potrivit datelor BCR, dimensiunea pietei locale de private banking se ridica la peste 4.000 de clienti, cu active in gestiune de aproape 4 miliarde euro.
UniCredit Tiriac Bank a lansat astazi doua carduri exclusiviste impreuna cu MasterCard, un card de credit adresat clientilor din segmentul corporate, respectiv un card de debit destinat clientilor de private banking.
“Vrem sa fim lideri pe piata corporate pana in 2015. Astfel, in urmatorii trei ani, vrem sa emitem 10.000 de carduri corporate”, a adaugat Marco Esposito, vicepresedinte al UniCredit Tiriac Bank, responsabil pentru divizia corporate investment banking si private banking.
Ambele produse au in spate un program de beneficii, diferentiat in functie de categoria de clienti vizata, care include accesul la discount-uri premium, in saloanele VIP ale aeroporturilor internationale sau la asigurari de calatorie performante.
Limita de creditare este de minimum 200 euro, maximum 5.000 euro/card in limita a 250.000 euro/companie.
Totodata, limitele zilnice de tranzactionare sunt de 10.000 lei/card pentru utilizarea la bancomat si de 17.0