Identificarea profilului căutat de angajator pentru job-ul propus permite adaptarea candidaturii la cerinţele acestuia
Titulatura ofertelor de locuri de muncă a evoluat şi, odată cu acest lucru, natura sarcinilor care trebuie îndeplinite
În prezent, piaţa muncii se confruntă cu o serie de probleme: firmele nu mai fac angajări, se caută persoane cu experienţă în domeniu, iar firmele nu mai acordă stagii de practică pentru studenţi. În acest context, este foarte dificil să găsim un nou job care să corespundă nevoilor fiecăruia. Identificarea profilului căutat de angajator pentru job-ul propus permite adaptarea candidaturii la cerinţele acestuia şi creşte şansa de obţinere a unui interviu, sunt de părere reprezentanţii recrutăm.ro.
Titulatura ofertelor de locuri de muncă a evoluat în ultimii ani
Titulatura ofertelor de locuri de muncă a evoluat şi, odată cu acest lucru, natura sarcinilor care trebuie îndeplinite. Cele mai multe oferte de muncă sunt prezentate pe internet şi detaliază în câteva fraze profilul căutat şi sarcinile care trebuie îndeplinite de viitorul angajat. Având în vedere că un angajator primeşte câteva sute de dosare cu candidaturi pentru un job, trebuie să încercaţi să răspundeţi într-o manieră cât mai precisă şi cât mai personală cererii sale.
Înainte de a începe redactarea scrisorii de intenţie şi a CV-ului şi pentru a avea şanse cât mai mari de reuşită, trebuie să încercaţi să descifraţi anunţul de angajare, citind printre rânduri şi descoperind fiecare detaliu al anunţului, ne sfătuiesc reprezentanţii portalului de recrutare.
Trebuie să vă documentaţi despre companie
Pentru unele anunţuri de angajare, companiile fie nu au alocat un spaţiu suficient de mare pentru a se prezenta, fie pur şi simplu consideră că nu este necesar să ofere foarte multe detalii. Dacă în anunţul de anga