McDonald’s Romania a lansat un nou produs pe piata locala, Chicken Grill, “un sandvis care contine carne de pui la gratar, o inovatie pentru portofoliul de produse la companiei”, se mentioneaza in comunicatul de presa al companiei.
“Suntem in plin efort de schimbare a companiei”, a declarat Daniel Boaje, directorul general al McDonald’s in debutul alocutiunii tinute cu ocazia lansarii noului produs.
Noul produs al companiei face parte din strategia companiei de a creste varietatea produselor oferite in restaurantele McDonald’s. “Daca in 1995 existau 5 sandvisuri, acum oferta este extrem de variata”, spune Boaje.
“Valoarea medie a consumatie in restaurantele companiei a fost constanta in ultimii 2-3 ani, strategia noastra de crestere bazandu-se pe atragerea de noi clienti”, a adaugat Daniel Boaje, pentru Wall-Street.ro.
Pentru anul acesta, Boaje spune ca sunt in plan foarte multe lansari de produse, insa nu a dat o cifra, mentionand doar ca in fiecare perioada a anului va exista cel putin o nou produs lansat. Noul sandvis lansat, Chicken Grill, costa circa 12 lei.
Despre inceputul de an, Boaje spune ca a fost bine, chiar excelent daca se exclude luna februarie, cand vremea rea a facut dificil accesul clientilor la restaurante. Rezultatele din 2011 au fost similare cu cele din 2010, iar pentru 2012, McDonald’s si-a propus o crestere.
Despre extindere, Boaje spune ca va fi urmat trendul de anul trecut, adica o deschidere si cel putin 4 remodelari de restaurante.
La nivel de “schimbare” a companiei, spune ca in Romania procesul este la jumatate si va fi incheiat pe termen mediu.
Dincolo de schimbarea designului restaurantelor, in a caror constructie se utilizeaza in prezent mai mult lemn si piatra si de inglobarea zonei de cafenea in interior, aceasta schimbare presupune si alte uniforme pentru angajati, alte p