"Adevărul" a testat recent cea mai nouă variantă a subcompactei japoneze Toyota Yaris. Maşina de oraş s-a înnoit acum câteva luni fiind acum mai tehnologizată.
Este o modă printre toţi producătorii auto să-şi instaleze sisteme de conectivitate cu şoferul cu nume cât mai sofisticate. La fel a făcut şi Toyota care propune pentru noul Yaris sistemele Toyota Touch şi Toyota Touch & Go. Prin intermediul acestora, la versiunile de echipare mai de top, şoferul are acces la navigaţie şi un sistem audio care are chiar şi posibilitatea de conectare a unui stick USB.
Yaris a ajuns la a treia generaţie şi va concura în segmentul B, care - cu o cotă de 26% din piaţa totală, echivalând cu aproximativ 4 milioane de unităţi vândute pe an este unul cu o miză destul de mare pentru orice producător.
Click pe fotogalerie pentru mai multe imagini cu Toyota Yaris!
Yaris a debutat în 1997 pe piaţa internaţională, dar de atunci şi până acum dorinţele producătorului german s-a schimbat. Astfel, noul Yaris vine cu un look mai european şi cu anumite calităţi și trăsături menite să atragă cumpărători mai tineri.
În gamă sunt disponibile trei motorizări şi trei variante de echipate. Maşina de test era echipată cu cel mai bun motor din gamă (1,33 l de 99 CP), dar şi fiind varianta de top (Sol) din punct de vedere al configuraţiei.
Motorul de 99 CP îşi face treaba destul de bine, sprinturile oferite de el sunt suficiente pentru o maşină de oraş.
Totuşi, am fi apreciat o cutie de viteze mai precisă şi cu curse mai scurte. Printre plusurile acestei maşini se numără şi cele 6 rapoarte ale cutiei, care permite un condus mai economic. Noul model Yaris este mai plăcut de condus decât m-aş fi aşteptat. Datorită dimensiunilor exterioare mai generoase are o stabilitate mai bună decât precedentul model.
Confortul of