Principalul obiectiv pe care vrea să îl atingă singurul producător românesc de motoutilaje agricole, Ruris, este de a demara în acest an exporturile către ţările balcanice, a declarat în cadrul unei conferinţe Cătălin Stroe, proprietarul şi directorul general al companiei Ruris.
"Vrem să mergem în exterior. În a doua parte a acestui an vrem să exportăm către ţările balcanice. Vrem să deschidem noi reţele prin distribuitori din afară. Vrem să fim prezenţi în majoritatea ţărilor est europene", a afirmat Cătălin Stroe.
În 2011 Ruris a raportat o cifră de afaceri de 4,7 milioane de euro, în creştere cu 57% faţă de 2010. Conform estimărilor companiei, piaţa de echipamente specifice va creşte la 69 de milioane de euro în acest an, cu 15% mai mult decât în 2010.
Ruris a investit anul trecut 615.000 de euro în cercetarea şi dezvoltarea de noi produse, iar în acest an a alocat un buget de 200.000 de euro pentru cercetare.
Compania a aplicat pentru fonduri europene în vederea investiţiei într-o linie de producţie în valoarea de 2,2 milioane de euro. "La sfârşitul anului vom semna contractul, iar în 2013 vom primii banii", a afirmat Cătălin Stroe.
In ceea pe priveşte promovarea, oficialul Ruris a spus că în 2011 a alocat 300.000 de euro pentru publicitate,ceea ce reprezintă 7% din cifra de afaceri. Pentru 2012 bugetul de marketing va fi de 9% din cifra de afaceri, a mai spus Stroe.
Preţurile produselelor companiei Ruris pornesc de la 690 de lei și pot ajunge la 15.900 de lei.