Exprimarea frustrărilor în public începe să se transforme într-o modă printre angajaţii marilor companii. După episodul în care a fost implicat gigantul bancar Goldman Sachs, un angajat al Microsoft a decis să-şi facă publice nemulţumirile pe care le avea faţă de fostul său angajator, Google, arată CNN.
Inginerul James Whittaker a atacat Google, peblogul companieiMicrosoft, la care acum lucrează. Acesta a spus că decizia Google de a concentra toate eforturile pe Google+ a distrus compania.
CITEŞTE SCRISOAREA FOSTULUI ANGAJAT GOOGLE
“Ultimele trei luni în care am lucrat pentru Google au fost un vârtej al disperării”, a scris Whittaker, care a condus echipa de ingineri pentru reţeaua de socializare Google+.
“Google-ul de care eram pasionat era o companie de tehnologie, care îşi încuraja angajaţiisă vină cu inovaţii. Google-ul de la care am plecat este o companie de publicitate cu un singur obiectiv”, a adăugat Whittaker.
Google oferea, în trecut, timp şi resurse inginerilor săi pentru a deveni creativi, însă dorinţa de a concura cu Facebook a dus la scunfundarea companiei, consideră Whittaker.
Exprimarea frustrărilor în public începe să se transforme într-o modă printre angajaţii marilor companii. După episodul în care a fost implicat gigantul bancar Goldman Sachs, un angajat al Microsoft a decis să-şi facă publice nemulţumirile pe care le avea faţă de fostul său angajator, Google, arată CNN.
Inginerul James Whittaker a atacat Google, peblogul companieiMicrosoft, la care acum lucrează. Acesta a spus că decizia Google de a concentra toate eforturile pe Google+ a distrus compania.
CITEŞTE SCRISOAREA FOSTULUI ANGAJAT GOOGLE
“Ultimele trei luni în care am lucrat pentru Google au fost un vârtej al disperării”, a scris Whittaker, care a con