Operatorul de apă botoşănean, Nova ApaServ, nu glumeşte când vine vorba de recuperat datoriile de la populaţie. O demonstrează numeroasele debranşări de la reţea făcute săptămânal.
Agenţii economic, dar şi persoanele fizice care locuiesc la case nu au avut parte de clemenţă când s-a intervenit pentru debranşare din cauza datoriilor.
„La cei care au datorii, noi mergem la poartă cu excavatorul, cu muncitori şi când văd că treaba este serioasă dau ori toţi banii, ori jumătate şi facem eşalonare. Dar sunt şi consumatori care nu plătesc şi pe care i-am debranşat. Am debransat şi agenţi economici, persoane fizice de la case" a declarat Maricel Georgescu, directorul Nova ApaServ.
Citeşte şi:
Sute de pietreni au rămas fără apă și căldură, la ieșirea din iarnă.Furnizorii de utilități au închis robinetele din cauza datoriilor
Municipalitatea vrea să transforme Botoşaniul în "Oraşul florilor"
Acesta a recunoscut că nu se poate interveni în apartamente, dar pentru a recupera datoriile în acest caz sunt sute de dosare pe rolul Instanţei Până acum au fost recuperaţi 150.000 de lei dintr-un total de 4 milioane de lei cât reprezintă datoria populaţiei către operatorul de apă.
Rămâi pe botosani.adevarul.ro pentru noutăţi