Trenul rămâne în continuare cea mai eficientă metodă de transport în România, cel puţin până la construirea unor tronsoane de autostrăzi care să traverseze munţii, în opinia lui Christophe de Korver, director general al companiei Gefco România.
Compania de transport şi logistică, parte a concernului francez PSA Peugeot Citroën, are printre clienţi inclusiv Dacia, pentru care transportă la export maşinile către Europa de Vest, fie pe calea ferată direct spre Italia, fie spre Constanţa şi ulterior pe cale maritimă.
"Suntem foarte încântaţi de ideile cu privire la noile tronsoane de autostradă. Cea mai aşteptată este o autostradă care să străbată Carpaţii. Munţii sunt foarte frumoşi, dar sunt greu de traversat. Întrebarea este în cât timp va putea fi construită. Dacă va fi construită până în 2016, ar fi o îmbunătăţire incredibilă deoarece de la Constanţa la Sibiu ar fi numai autostradă şi ar schimba complet portul Constanţa", a spus şeful Gefco România.
Trenul rămâne în continuare cea mai eficientă metodă de transport în România, cel puţin până la construirea unor tronsoane de autostrăzi care să traverseze munţii, în opinia lui Christophe de Korver, director general al companiei Gefco România.
Compania de transport şi logistică, parte a concernului francez PSA Peugeot Citroën, are printre clienţi inclusiv Dacia, pentru care transportă la export maşinile către Europa de Vest, fie pe calea ferată direct spre Italia, fie spre Constanţa şi ulterior pe cale maritimă.
"Suntem foarte încântaţi de ideile cu privire la noile tronsoane de autostradă. Cea mai aşteptată este o autostradă care să străbată Carpaţii. Munţii sunt foarte frumoşi, dar sunt greu de traversat. Întrebarea este în cât timp va putea fi construită. Dacă va fi construită până în 2016, ar fi o îmbunătăţire incredibilă deoarece de la Constanţa la Sibiu ar fi numai autostradă şi