Reteaua de clinici stomatologice Dent Estet si-a fixat o crestere de 20% a afacerilor pentru anul acesta, de la 2,3 milioane de euro inregistrati in 2011, potrivit Oanei Taban, fondatoarea si CEO-ul companiei.
„Dent Estet a avut o crestere organica, iar pentru anul in curs ne-am propus sa avem un avans de cel putin 20%, adica la fel ca in 2011. Pachetele corporate sunt cerute in continuare”, spune Oana Taban (foto), intr-un interviu acordat Wall-Street.ro.
Dent Estet opereaza in prezent patru clinici dentare in Bucuresti, dintre care una pentru copii, deschisa in 2008. In cadrul clinicilor sunt tratati, in baza unor abonamente corporate, angajatii unor mari companii precum Orange, Rompetrol, Microsoft, BRD sau Banca Romaneasca.
Ponderea abonamentelor individuale si corporate reprezinta pentru Dent Estet 30% din totalul afacerilor. „Ne dorim ca anul acesta abonamentele sa creasca cu 10%”, precizeaza Taban.
Anul 2011 nu a insemnat o iesire de criza a companiilor, motiv pentru care reteaua de clinici a acceptat plati esalonate si a introdus abonamente economice, pachete promotionale si beneficii pentru membrii familiilor clientilor. In perioada 2008-2011, compania a reusit sa se mentina pe plus, cu o crestere medie anuala de 19%, potrivit Oanei Taban.
O parte din venituri sunt generate si de asa-zisii turisti medicale, adica cei care vin special in Romania pentru a se trata aici pentru ca preturile sunt mai mici. „Sunt multi straini care locuiesc sau muncesc in tara noastra si atunci cand au nevoie apeleaza la noi. De anul acesta ne-am propus sa derulam o campanie speciala pentru atragerea potentialilor pacienti straini”, a mai spus CEO-ul Dent Estet.
Romania, “stirba” Europei
Preturile ridicate la serviciile stomatologice si lipsa de educatie fac din Romania codasa Europei in privinta ingrijirii orale. Mai bine de jumatate