BMW Group trece printr-un proces de realiniere strategică a structurii Consiliului Director, schimbări care vor intra în vigoare la 1 aprilie 2012. "Avem nevoie de o organizaţie care să poată gestiona complexitatea în creştere a acţiunilor noastre, astfel încât BMW Group să se menţină pe un traseu de succes şi în viitor", a declarat dr. ing. Norbert Reithofer, preşedintele Consiliului Director BMW AG, marţi, la München.
Unele structuri şi responsabilităţi din cadrul Consiliului Director vor fi revizuite. Membri în Consiliul Director, dr. ing. Klaus Draeger - anterior director al diviziei de cercetare şi dezvoltare - şi dr. ing. Herbert Diess - director al reţelei de achiziţii şi furnizori - vor face schimb de roluri: Diess va prelua responsabilităţile diviziei de cercetare şi dezvoltare în cadrul Consiliului Director, iar Draeger va fi responsabil de divizia de achiziţii.
Ian Robertson va fi responsabil pentru marketing şi vânzări pentru marca BMW şi subbrandurile sale, BMW M şi BMW i, precum şi pentru canalele de distribuţie ale BMW Group.
Harald Krüger îşi va păstra rolul de membru al Consiliului Director, cu responsabilităţi în domeniul resurselor umane, şi îşi va continua rolul de director pentru relaţii de muncă până la 30 iunie 2012. În plus, el va conduce divizia nou înfiinţată cu responsabilităţi pentru MINI, Rolls-Royce şi BMW Motorrad, inclusiv liniile de producţie şi activităţile de marketing şi vânzări ale fiecărei mărci. De asemenea, el va coordona activitatea aftersales BMW Group, aflată în dezvoltare, care reprezintă un pilon important în cadrul "Strategy Number ONE".
Cu începere de la 1 iulie 2012, Milagros Caińa-Andree va prelua responsabilităţile diviziei de resurse umane a BMW Group şi rolul de director pentru relaţii de muncă. În prezent, ea ocupă postul de director de resurse umane în cadrul diviziei de transport şi logis