Portalul imobiliare.ro, controlat de compania New Century Holdings (NCH), a raportat pentru anul trecut o cifra de afaceri de 910.000 euro, in crestere cu circa 50% fata de anul 2010, iar pentru 2012 isi propune o crestere de 30%. Cum este insa posibil acest lucru, cand piata imobiliara scade?
In 2010, afacerile imobiliare.ro au crescut cu peste 30%, iar anul trecut cresterea a fost de 50%, businessul portalului ajungand la aproape un milion de euro, mai exact 910.000 euro. Desi in Romania, piata anunturilor imobiliare este la inceput, cresterile anuale de 30-50% in contextul in care piata de real estate, per ansamblu, este inca in scadere, nu sunt ceva usor de obtinut.
Pe de o parte, numarul dezvoltatorilor activi in piata a scazut de la luna la luna, odata cu intrarea in insolventa sau chiar faliment, iar pe de alta parte, agentiile imobiliare au avut tot mai putini clienti, intrucat multi cumparatori si vanzatori aleg sa incheie singuri tranzactiile imobiliare.
„La o prima vedere, pe o piata in deriva si care continua sa se contracte, stabilirea unui obiectiv de crestere de 50% poate parea o utopie sau cel putin dovada unui optimism cronic. Insa aceasta crestere este in ton cu proiectiile noastre: 2011 a fost si anul in care ne-am detasat decisiv ca lider pe segmentul de real estate online, traficul calificat inregistrat de portalul nostru depasind de-acum traficul cumulat al urmatorilor doi competitori (n. red.: magazinuldecase.ro si imopedia.ro), a declarat, pentru Wall-Street.ro, Adrian Erimescu (foto), directorul general al imobiliare.ro.
De unde au venit banii In 2011, echipa imobiliare.ro a avut ca obiective de business dezvoltarea portofoliului de clienti, pe cele trei segmente: agentii imobiliare, dezvoltatori si proprietari, precum si cresterea venitului mediu per client, prin cresterea ratei de utilizare a serviciilor de diferenti