Zeci de modele de genţi din piele produse la Braşov au fost apreciate de cei mai cunoscuţi experţi ai modei, la Târgul Internaţional de Încălţăminte şi Marochinărie
România a fost reprezentată de 14 societăţi la ediţia de primăvară a celui mai important târg internaţional de încălţăminte şi marochinărie, MIPEL, desfăşurat la Milano, în perioada 4 – 7 martie 2012. Printre ele s-a aflat şi o companie din Braşov care produce sub brandul Viole del Re. Societatea a adus pe podium două colecţii de genţi pentru sezonul toamnă - iarnă 2012. „Se poartă pielea aceasta, cu o grana cum o numim noi, care în România nu este la modă. Putem spune că trendul este cel al modelelor clasice, care pot deveni moderne pentru că în interior au o cureluşă şi poate fi pusă pe umăr”, a declarat Violeta Radu, manager firmă. Pe lângă modelele clasice se poartă şi shooperul, genţile mari în care doamnele pot pune tot ce consideră necesar, în nuanţe precum roşu, bej, alb, negru.
Vândute în întreaga lume
Produsele româneşti de calitate au fost apreciate, mai ales că prezentarea şi vizibilitatea acestora s-a ridicat la nivelul brandurilor renumite din domeniu, iar clienţii nu au lipsit. „Avem o calitate superioară, noi suntem plasaţi pe un nivel de lux şi produsele noastre au fost foarte căutate. Am avut foarte multe contracte în Japonia, Coreea, Italia, Ucraina, Rusia. Chiar săptămâna viitoare trebuie să merg în Turcia, pentru că ne aşteaptă nişte clienţi cu 40 de magazine în Anglia, Turcia şi Rusia. De asemenea, au venit oferte din Canada, America. În Belgia şi Olanda, după cum vedeţi, am avut un foarte mare succes”, se laudă managerul companiei de marochinărie.
Diavolul se îmbracă de la Braşov
Compania braşoveană este din 2002 pe piaţă şi a colaborat cu firme mari precum Prada, Gucci, Alviero Martini. Managerul companiei a fost la Mila