Din cauza lucrărilor de amploare pentru reabilitarea căilor rutiere din Craiova, şoferii sunt nevoiţi să ocolească uneori cartiere, iar alteori întregul oraş pentru a ajunge la destinaţia dorită
Ca şi când restricţiile de circulaţie şi variantele ocolitoare impuse din cauza lucrărilor la pasajul suprateran de la kilometrul 0 nu erau suficiente, autorităţile se pregătesc să impună noi restricţii. E vorba, de această dată, de cele cauzate de reabilitarea, începând cu primăvara acestui an, a şapte străzi şi bulevarde din Craiova.
Traficul greu, deviat în afara oraşului
Cu două săptămâni în urmă au început lucrările de reabilitare a bulevardelor Olteniei şi Tineretului din Craioviţa Nouă. Acolo, restricţionarea circulaţiei n-a fost prea complicată. Pur şi simplu s-a închis un sens de circulaţie, traficul fiind deviat pe o bandă de pe celălalt sens. Aceste restricţii sunt însă doar începutul, pentru că în cadrul aceluiaşi proiect pe fonduri europene vor mai fi reabilitate străzile Pelendava, Brestei, Amaradia şi Toamnei. La acestea am putea să adăugăm şi lucrările de reabilitare a străzii Fulger, care au început zilele trecute. Alte lucrări înseamnă alte restricţii şi variante ocolitoare.
Comisia de Sistematizare a Circulaţiei Rutiere şi Pietonale de pe lângă Primăria Craiova a decis, zilele trecute, variantele de ocolire a străzilor care vor mai intra în reparaţii chiar de luna aceasta. Prima dintre decizii se referă la devierea traficului greu prin afara oraşului cât timp se vor reabilita străzile Brestei şi Pelendava.
„Cum strada Maria Tănase nu suportă traficul greu, o să fie nevoie ca vehiculele mari să le deviem pe Centura de Nord a Craiovei, în acest sens urmând să se monteze indicatoarele necesare. Astfel, cei care vin dinspre Drobeta Turnu Severin, pe DN 6, şi vor să ajungă în Bechet sau Calafat trebuie să o ia pe Centura