63 de cetăţeni au venit să-şi spună păsul în faţa primarului general. În mare parte, cetăţenii se confruntă cu probleme de natură juridică, având dosare depuse în baza legii 10/2001. Alţii au semnalat probleme privind reabilitarea stradală, privind consolidarea imobilelor, probleme medicale, de asistenţă socială, spaţiu locativ, disciplina în construcţii, utilităţi sau de protecţia mediului.
Edilul şef a stat de vorbă cu fiecare dintre cei 63 de bucureşteni, iar toţi au primit informaţii concrete şi au fost consiliaţi de către directorii Direcţiilor de specialitate din Primăria Municipiului Bucureşti. Până săptămâna trecută, când a început audienţele în acest Centru, primarul Capitalei a acordat audienţe la sediul primăriei însă, pentru a acoperi un număr cât mai mare de cereri de audienţă din partea bucureştenilor, s-a decis continuarea acestora într-un spaţiu mai mare şi mai uşor accesibil. De asemenea, primarul general Sorin Oprescu va acorda audienţe la Centrul de Informare şi Documentare pentru Relaţia cu Cetăţenii şi în săptămânile următoare, până la epuizarea numărului celor înscrişi în audienţă.
63 de cetăţeni au venit să-şi spună păsul în faţa primarului general. În mare parte, cetăţenii se confruntă cu probleme de natură juridică, având dosare depuse în baza legii 10/2001. Alţii au semnalat probleme privind reabilitarea stradală, privind consolidarea imobilelor, probleme medicale, de asistenţă socială, spaţiu locativ, disciplina în construcţii, utilităţi sau de protecţia mediului.
Edilul şef a stat de vorbă cu fiecare dintre cei 63 de bucureşteni, iar toţi au primit informaţii concrete şi au fost consiliaţi de către directorii Direcţiilor de specialitate din Primăria Municipiului Bucureşti. Până săptămâna trecută, când a început audienţele în acest Centru, primarul Capitalei a acordat audienţe la sediul primăriei însă, pe