Daily Mail publică un material despre vaporul de lux pe care şi-l comandase Hannibal Gaddafi, al patrulea fiu al fostului dictator din Libia.
Vasul de 360,5 milioane de euro, pe care Hannibal voia să-şi întreţină oaspeţii, a rămas neterminat în momentul în care regimul Gaddafi a căzut şi el a fost obligat să se refugieze în Algeria, alături de mama sa.
Fiul lui Gaddafi proiectase un vapor gigantic, cu 18 punţi, coloane de marmură, statui, oglinzi cu rame de aur, capabil să găzduiască 3.500 de oaspeţi. Vasul de 335 de metri lungime urma să aibă podele de marmură, lifturi cu pereţi transparenţi, iar piesa de rezistenţă urma să fie un acvariu de 120 de tone, care să găzduiască şase rechini. În schiţele vaporului se observă că în jurul acvariului urmau să fie podele de sticlă.
Pasiunea lui Hannibal Gaddafi pentru vapoare se explică prin faptul că, în regimul tatălui său, a fost şeful industriei maritime şi a porturilor din Lidia. Criticii spun că a „stors” această industrie de bani, în timp ce infrastructura s-a deteriorat.
După căderea regimului Gaddafi, vasul pe jumătate terminat a fost vândut companiei MSC, unul dintre cei mai mari operatori de linii de croaziere din lume. Aceştia au investit 553 de milioane de euro în vapor şi au anunţat că îl vor folosi, începând din martie 2012, pentru croaziere în jurul insulelor greceşti.
Daily Mail publică un material despre vaporul de lux pe care şi-l comandase Hannibal Gaddafi, al patrulea fiu al fostului dictator din Libia.
Vasul de 360,5 milioane de euro, pe care Hannibal voia să-şi întreţină oaspeţii, a rămas neterminat în momentul în care regimul Gaddafi a căzut şi el a fost obligat să se refugieze în Algeria, alături de mama sa.
Fiul lui Gaddafi proiectase un vapor gigantic, cu 18 punţi, coloane de marmură, statui, oglinzi cu rame de aur, capabil să g