Este incomparabil mai comod si mai practic sa-ti cauti destinatiile de vacanta calatorind in spatiile virtuale web, decat se te deplasezi la cateva agentii din oras si sa te intorci acasa cu un maldar de pliante, a caror rasfoire iti ia cel putin tot atata timp cat joaca de-a internautul.
Redescoperirea trenului cu care calatorea domnul Goe
Internetul a ajuns sa fie cea mai mare agentie de voiaj din lume, la dispozitia oricui 24 ore din 24 si 7 zile din 7 - noteaza, pe drept cuvant, La Tribune. Este o mega-agentie, care iti sta la dispozitie nu numai acasa, dar si in buzunar, pe tablete sau pe ecranul recentului iPhone.
Targul de turism care are loc periodic la Paris, de joi pana duminica, a demonstrat ca prabusirea turismului inregistrata anul trecut, din cauza evolutiei primaverilor arabe, se recupereaza treptat nu atat prin agentii, cat prin pachetele de servicii in Egipt si Tunisia, oferite online.
In mod ciudat, turismul pe calea ferata, putin agreat in tara noastra, este din ce in ce mai mult solicitat de turistii fracenzi, datorita facilitatilor oferite de SNCF - societatea de cai ferate din Franta. Comenzlle pentru turismul pe care ferata au crescut in 2011 cu 14%, ajungand in cifra absoluta la 12 miliarde euro.
Ar fi greu sa tindem la asemenea performanta, cata vreme CFR considera de datoria sa sa ofere mai mult transport decat confort si facilitati: vagoane de dormit putine, restaurant si mai putine (mai ales in trafic international), servicii "la bord" ioc - nici vorba de insotitoare, cafele, ceai, sau, eventual ceva mancare, pentru toata lumea, chiar si contra cost.
Unul din cinci francezi isi face rezervarea prin internet
Se pare ca, in Occident, din ce in ce mai multi turisti prefera trenul: seniorii cuprinsi de melancolia calatoriilor din tineretea lor, tinerii dornici de