Conceput ca o „punte de legătură” între angajatori şi studenţi, JobShop, un eveniment dedicat carierei studenţilor, a debutat în forţă la Timişoara, sute de studenţi luând parte la prezentările, sesiunile de training, interviurile şi vizitele la diverse companii, care s-au succedat rapid în cadrul manifestării, şi care vor continua până în 23 martie.
O manifestare cu tradiţie
Fiind deja o manifestare cu tradiţie, aflată în prezent la cea de-a XIX-a ediţie, Jobshop a debutat la Timişoara pe 17 martie, manifestările din cadrul evenimentului succedându-se până în 23 martie.
Sute de studenţi au participat în primele zile la evenimentele Jobshop, manifestare coordonată de organizaţia sudenţească BEST. Încă din primele ore ale Jobshop studenţii au avut parte de training-uri, prezentări de burse şi cariere de succes.
An de an, prin JobShop se reuşeşte să se creeze o legătură directă între companii şi studenţii universităţilor tehnice. E un lucru pe care şi l-a propus şi ediţia JobShop din acest an, care are ca scop declarat să orienteze profesional şi să ajute studenţii să dobândească informaţii şi aptitudini folositoare în viitoarele cariere.
În ediţia din aceste an JobShop a pregătit pentru studenţi sesiuni de training – o pregătire complementară, susţinută de persoane cu experienţă în domeniu, prezentări de cariere de succes – care îşi propun să înveţe studenţii cum să se dezvolte şi cum să aibă succes din exemplele unor antreprenori, ateliere tehnice – o pregătire practică şi folositoare, cu mult diferită faţă de un laborator obişnuit, “zoom”-uri pe companii – considerate ocazia perfectă de a cunoaşte o companie, vizite la companii – care oferă studenţilor o privire din interior, pentru a se familiariza cu mediul economic real, “clasicele “ interviuri – văzute ca oportunitatea ideală pentru studenţi şi pentru