Site-ul de distribuire de filmuleţe, YouTube, şi-a schimbat interfaţa grafică în decembrie şi şi-a atras zeci de mii de critici din partea utilizatorilor. Cu toate acestea, rezultatele statistice oferite de către Google arată că schimbarea a fost folositoare, iar oamenii petrec din ce în ce mai mult timp pe site.
Potrivit ultimelor date oferite de comScore, utilizatorii stau cu 60% mai mult pe site decât o făceau în aceeaşi perioadă a anului trecut, scrie „The Daily Mail". Acest lucru înseamnă că, în medie, fiecare persoană petrece 418,2 minute pe lună pe site-ul deţinut de Google.
Reprezentanţii gigantului pun această evoluţie pe seama schimbărilor de anul trecut, când YouTube a început să se concentreze mai mult pe canale specializate, devenind un adversar al televiziunii clasice. Potrivit Google, abonamentele la canalele specializate au crescut cu 50% faţă de ultima lună din 2011. În fiecare zi, utilizatorii platformei urmăresc 3 miliarde de filmuleţe.
Noua interfaţă grafică a permis oamenilor să găsească mai uşor canalele. „Din ce în ce mai mult utilizatorii consideră că un video excelent este un canal excelent", a spus un reprezentant al YouTube.
Pe lângă avantajul practic, Google obţine şi mai multe venituri din publicitate după această schimbare. Marile branduri erau reticente să fie asociate cu video-uri de amator, având conţinut îndoielnic. Astăzi, cu ajutorul canalelor profesioniste ei sunt mai fideli platformei.
Dacă ţi-a plăcut ştirea, dă-ne LIKE pe Facebook AICI