Pe 28 şi 29 martie 2012, Business Organization for Students găzduieşte, la Energiea Pub, o serie de conferinţe şi workshopu-uri despre marketingul emoţional şi social, în cadrul celei de-a VI-a ediţii Proud - Proud to feel.
Cei mai implicaţi participanţi vor avea ocazia să ia parte pe 30 martie la Marketing Cinema Debate, o după-amiază dedicată vizionării şi dezbaterii celor mai interesante campanii de marketing emoţional şi social, în Grand Cafe Van Gogh.
Proud 6 este un eveniment adresat studenţilor în anii II, III şi masteranzilor şi îşi propune să le ofere acestora ocazia de a afla de la cei mai cunoscuţi specialişti în domeniu ce înseamnă marketingul emoţional şi cel social.
Prima zi (28 martie) este dedicată conceptului de marketing emoţional.
Intre orele 12:00 şi 15:30 va avea loc o conferinţă în care vor fi trecute în revistă: importanţa stimulilor în comportamentul de consum, conceptul de lovemarks, trucurile folosite de branduri pentru a genera emoţii, insight-uri despre consumatori, toate acestea explicate pe baza unor exemple concrete. Ziua se va încheia cu un workshop antrenant, între orele 16:00 – 18:30, în cadrul căruia participanţii vor avea ocazia să vadă cum se realizează o campanie de marketing emoţional.
A doua zi (29 martie) are ca temă de discuţie marketingul social.
In prima parte a zilei (12:00 – 15:30), în cadrul conferinţei, vor fi abordate subiecte precum: eficienţa campaniilor de marketing social, sectoarele în care se desfăşoară cel mai des astfel de campanii, atitudinea publicului roman în faţa unor asemenea de mesaje. Aceste noţiuni vor fi aplicate în mod practic la workshopul care va inchia ziua, de la 16:00 – 18:30.
In ultima zi (30 martie), Proud 6 va încheia incursiunea în domeniul marketingului actual prin vizionarea şi dezbaterea celor mai importante campanii de marketing emoţional