Campania de promovare turistică a judeţului a început la Bucureşti, la Târgul de Turism al României, şi va continua în Cluj Napoca, Craiova, Iaşi, Ploieşti, Timişoara şi Mamaia
Participant la Târgul de Turism al României care s-a desfăşurat zilele trecute la Bucureşti, judeţul Braşov a prezentat mai multe materiale de promovare care au atras atenţia mai multor participanţi. Pe parcursul celor patru zile ale târgului, la standul Braşovului au fost distribuite 2.000 de materiale de promovare şi 500 de obiecte tradiţionale personalizate realizate de Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului, care implementează proiectul „Experienţe culturale de neuitat în inima Transilvaniei” finanţat prin Programul Operaţional Regional. Tot în cadrul acestui proiect a fost realizat şi portalul www.turculturalbrasov.ro, care are rolul de instrument activ de informare şi promovare turistică.
Proiectul cuprinde şi derularea evenimentului „Braşovul vine la tine acasă” care va avea loc în şapte mari oraşe: Bucureşti, Cluj Napoca, Craiova, Iaşi, Ploieşti, Timişoara şi staţiunea Mamaia. Campania de promovare turistică a judeţului a început la Bucureşti, la Târgul de Turism al României, şi va continua în Cluj Napoca, Craiova, Iaşi, Ploieşti, Timişoara şi Mamaia
Participant la Târgul de Turism al României care s-a desfăşurat zilele trecute la Bucureşti, judeţul Braşov a prezentat mai multe materiale de promovare care au atras atenţia mai multor participanţi. Pe parcursul celor patru zile ale târgului, la standul Braşovului au fost distribuite 2.000 de materiale de promovare şi 500 de obiecte tradiţionale personalizate realizate de Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov şi Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului, care implementează proiectul „Exper