Proiectul „Noaptea Agenţiilor“ va avea loc anul acesta pe 15 mai, în sediile agentiilor de comunicare, care-şi vor deschide, pentru o noapte porţile în aşteptarea oaspeţilor.
„Noaptea Agenţiilor“, un proiect iniţiat şi organizat de The Institute, îşi propune să promoveze creativitatea românească, implicând agenţiile de comunicare într-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiaşi nopţi, în sediile agentiilor, dar şi în spaţii conexe.
În cadrul primelor două ediţii ale evenimentului, peste 4000 de vizitatori au trecut pragul celor 21 de agenţii participante: AdVenture, BBDO Group, BrandUP, Cohn&Jansen JWT, DRAFT FCB, Green Pixel, Grey-G2 Romania, Headvertising, Hippos, iLeo, Infinit, Idealist, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Propaganda, RUSU+BORTUN BRAND GROWERS, Saatchi & Saatchi, Starcom, The Geeks, Webstyler si Wunderman.
Acestea s-au întrecut în evenimente care mai de care mai creative: concerte, expoziţii, concursuri, proiecţii de film, grătare, jocuri sau nunţi.
Anul acesta se pot inscrie in proiect: agenţii de publicitate, agenţii de online şi interactive, agenţii de media, dar şi agentii de PR.
Agenţiile care vor să participe se pot înscrie începand cu 20 martie şi până pe 13 aprilie 2012, ora 18.00. Mai multe informaţii despre ce s-a întamplat la ediţiile precedente, dar şi regulamentul de înscriere, pe site-ul evenimentului, www.noapteaagentiilor.ro.