Emporiki Bank România a avut anul trecut pierderi de 5,1 milioane euro, cu 62% mai mici decât cele din 2010, rezultatele negative din ultimii doi ani fiind determinate de nivelul ridicat al provizioanelor.
"Din cauza căderii pieţei imobiliare am făcut provizioane de 22 milioane de euro. Dar după ce piaţa îşi va reveni vom recupera aceste fonduri", a declarat Pierre Martin, CEO Emporiki Bank România. Acesta a mai precizat că 2011 a fost un an foarte dificil.
"A trebuit să reinventăm noua bancă. Totul în viitor se va învârti în jurul costurilor, care vor trebui să fie puternic reduse. Cred că cuvântul cheie în sistemul bancar în acest moment este adaptabilitatea şi consider că trebuie creat un alt tip de relaţie cu clienţii, inclusiv prin reţelele de socializare”, a arătat Martin. Banca a lansat şi noua strategie de comunicare cu clienţii, creând un personaj tipic franţuzesc, numit Jean Jaques, care va fi imaginea băncii şi aşa-zisul purtător de cuvânt. Emporiki Bank România face parte din grupul francez Credit Agricole.
Emporiki Bank România a avut anul trecut pierderi de 5,1 milioane euro, cu 62% mai mici decât cele din 2010, rezultatele negative din ultimii doi ani fiind determinate de nivelul ridicat al provizioanelor.
"Din cauza căderii pieţei imobiliare am făcut provizioane de 22 milioane de euro. Dar după ce piaţa îşi va reveni vom recupera aceste fonduri", a declarat Pierre Martin, CEO Emporiki Bank România. Acesta a mai precizat că 2011 a fost un an foarte dificil.
"A trebuit să reinventăm noua bancă. Totul în viitor se va învârti în jurul costurilor, care vor trebui să fie puternic reduse. Cred că cuvântul cheie în sistemul bancar în acest moment este adaptabilitatea şi consider că trebuie creat un alt tip de relaţie cu clienţii, inclusiv prin reţelele de socializare”, a arătat Martin. Banca a lansat şi noua strategie de comuni