Campania de educare în domeniul asigurărilor "Asigură-te", demarată astăzi, îşi propune să prezinte consumatorilor informaţii şi sfaturi utile pentru încheierea unor poliţe de asigurare.
Campania îşi propune să răspundă întrebării "De ce să te asiguri?", să prezinte principalele produse de asigurare, obligatorie auto, facultativă auto, asigurarea locuinţei şi asigurarea de viaţă. De asemenea, în cadrul campaniei sunt prezentate şi o serie de sfaturi utile pentru consumatori.
Invitaţii emisiunii Ora de risc: Mariana Diaconescu, preşedinte directorat, Asirom Vienna Insurance Group, Florina Vizinteanu, preşedinte directorat, BCR Asigurări de Viaţă Vienna Insurance Group, Alexandru Ciuncan, secretar general Asociaţia pentru promovarea asigurărilor, Mona Cucu, director, Direcţia Asigurări obligatorii, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor.
Emisiunea Ora de risc din 20 martie 2012
Campania de educare în domeniul asigurărilor "Asigură-te", demarată astăzi, îşi propune să prezinte consumatorilor informaţii şi sfaturi utile pentru încheierea unor poliţe de asigurare.
Campania îşi propune să răspundă întrebării "De ce să te asiguri?", să prezinte principalele produse de asigurare, obligatorie auto, facultativă auto, asigurarea locuinţei şi asigurarea de viaţă. De asemenea, în cadrul campaniei sunt prezentate şi o serie de sfaturi utile pentru consumatori.
Invitaţii emisiunii Ora de risc: Mariana Diaconescu, preşedinte directorat, Asirom Vienna Insurance Group, Florina Vizinteanu, preşedinte directorat, BCR Asigurări de Viaţă Vienna Insurance Group, Alexandru Ciuncan, secretar general Asociaţia pentru promovarea asigurărilor, Mona Cucu, director, Direcţia Asigurări obligatorii, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor.
Emisiunea Ora de risc din 20 martie 2012