Studio de 2.000 de metri pătraţi, 60 de feluri de condimente, tone de produse şi legume de pe patru continente pentru un reality show cu reţete apetisante.
Se poate face reality show pe absolut orice temă cu condiţia ca acea temă să constituie o pasiune, o preocupare pentru cât mai mulţi oameni", spune, pentru EVZ, Mona Segall, producătorul "MasterChef", show ce debutează astăzi la Pro TV.
Cu o investiţie similară cu bugetul celorlalte show-uri de prime time la ProTV, "MasterChef" debutează într-un platou imens: 2.000 de metri pătraţi. La construcţie au fost folosiţi 1.000 de metri pătraţi de parchet, iar decorul are 12 metri înălţime. Poarta prin care vor trece pretendenţii la şorţul "MasterChef" e înaltă de opt metri şi cântăreşte o tonă. În platou sunt pregătite 60 de feluri de condimente, plante aromatice şi arome, 1.500 de ouă, patru tone de produse vegetale proaspete, 70 de soiuri de fructe şi legume de pe patru continente, carne de la 45 de specii de vieţuitoare marine şi nu mai puţin de 500 de cuţite de bucătărie.
"Există produse care trebuie să fie proaspete şi se cumpără în fiecare zi şi există produse care se ţin în combine frigorifice. În funcţie de probele zilei, se cumpără şi ingrediente deosebite, cum ar fi homarii", explică producătoarea. Şi pentru că aceia înscrişi în concurs "au condiţii de Chef", există şi o echipă specială care face curat după preparare.
Mona Segall spune că "MasterChef" este un "reality show cu tensiune, emoţie şi cu reţete apetisante". "Fiecare concurent prepară o porţie de mâncare, din care juriul doar gustă. Nu se prepară cantităţi mari. Mai există şi probe care se desfăşoară «în deplasare», cum ar fi o nuntă, un restaurant, unde concurenţii au gătit pur şi simplu pentru clienţi şi niciodată nu a rămas mâncare în plus".
Cine e în juriu?
Sunt printre cei mai